Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami reakcióra érdemes

Noémiában az élet

Noémiában az élet

Támogatom a szexrobot-bordélyházakat!

2018. október 01. - Noémia

nevtelen.jpg

Számos érvem van rá, hogy miért érdemes bevetni a bujaságra kódolt bábukat. A kuncsaftok pontosan azt kapják, amire vágynak, ráadásul senkinek nem esik bántódása.

Rendkívül kényes és megosztó témáról van szó, amelynek kapcsán nem kinyilatkoztatni kívánok, csupán elmélkedni. A technológia fejlődése és a szex kéz a kézben járnak, természetes, hogy az ember előbb-utóbb minden újítást a testi örömök szolgálatába is állít (sőt, sok találmányt valószínűleg egyedül ennek az indíttatásnak köszönhetünk). A szexrobotok megjelenése és elterjedése magától értetődő, tiltani és hőzöngeni felesleges, hiszen attól még nem szűnik meg rá az igény. Amire pedig van igény, azt valaki ki fogja szolgálni, sok pénzért: a kereslet-kínálat elv mindig működik. A szexrobot-bordélyház intézménye potenciálisan egy tökéletesen szervezhető, érzelemmentesen és non-stop működtethető szolgáltatás (egyre több példa akad rá világszerte, már Budapesten is), a kliensek úgysem házastársat keresnek egy vöröslámpás házban, hanem kielégülést.

A szexipar a világ egyik legnagyobb pénzmozgatója, a gépezet pedig szegény sorsú leányok millióit darálja be, mindennapos megerőszakolásokkal és verésekkel tarkítva. Nyilván akadnak szép számmal olyan prostituáltak, akiket nem kell kényszeríteni a könnyű pénzkeresetre, de jelentős százalékban nem erről van szó. Az emberek leginkább azért kurváznak, mert szimplán ürítési ingerük van, vagy valamilyen speciális fétisük, vágyuk van, amit máshol nem, vagy nem könnyen élhetnek ki. A szexrobotok a fentiekre mind tökéletes megoldást kínálnak: a kuncsaftok teljes mértékben a saját elképzeléseikre, igényeikre szabhatják aktusuk tárgyát (bőr- és hajszín, mell- és fenékméret, szőrzet, szubmisszív vagy domináns viselkedés, speciális nemi beállítódásnak megfelelő bábuk, stb.), nem sérülnek valódi testek-lelkek, ráadásul nem kell szégyenlősködni, esetlenül kínos beszélgetésekbe bonyolódni, sterilen tartható, és még sorolhatnám.

Az, hogy egy robot – legyen az bármennyire valósághű – nem emberi entitás, és nem hús-vér nőből van, csak a vendégkör egy részében fog hiányérzetet okozni, a többiek beérik majd a bábukkal is, főleg, ha elterjed a használatuk. Ahány örömlányt váltanak majd le ezek a szerkezetek, annyival kevesebb emberi sors megy tönkre. Természetesen sosem szűnne meg a hagyományos prostitúció, ez csupán egy alternatíva, amelyet sokan álszentségből is választanának, mondván, az kevésbé megcsalás, ha egy robotba élveznek bele, mintha egy szexmunkásba. Ettől a tény nyilván tény marad, hogy valamiért házon kívül keresték a kéjt.

Akik azért ágálnak a szexrobot-bordélyházak ellen, mert így kiélhetőek és szabadjára engedhetőek a bűncselekménynek minősülő fantáziák is, például a nemi erőszak, a szado-mazochizmus vagy a pedofília, azok gondoljanak bele, milyen szörnyű lehet úgy élni, ha sohasem élheted ki az ösztönös szexuális vágyaidat. Ezek a robotok talán pont segítenek kordában tartani az idővel előtörő indulatokat. Nyilván lesznek, akikből ellenkező hatást vált ki és inkább felbátorítja őket, hogy a mélyen elnyomott erotikus lázálmaikat végre igaziból is eljátszhatják, de akkor azok valószínűleg nem csak bábukkal, hanem embertásaikkal is előbb-utóbb megtennék ugyanezt, ha megvan bennük a hajlam.

A szexrobotok tehát pont olyan használati tárgyak, mint bármi más: ha a célnak megfelelően használják őket, akkor nincsen velük baj. A tiltakozók fő problémája, hogy ez tárgyiasítja a nőket (nem mintha nem tudnék meggazdagodni abból, hogy Jason Momoa-szexrobotot árusítanék nőknek), de akkor a vibrátorok és dildók ugyanilyen logikával nem alázzák meg a férfiakat?

A bejegyzés trackback címe:

https://noemia.blog.hu/api/trackback/id/tr8714275235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2018.10.01. 18:32:03

Éhen halna a sok nő prosti, szóval inkább ne!!

A Mestered 2018.10.01. 19:43:46

Hidd el, amelyik nem tud megélni belőle, azért nem is kár :)

Egyallampolgar 2018.10.02. 21:45:49

Értem az érveket, de én úgy tudom, hogy az aljas hajlamok sajnos nem így működnek. A hajlam kiélése tudtommal csak rövid távra csökkenti vágyat. A valóságban átélés, a beteljesülés után tudtommal sokkal magasabbra fokozódik a vágy.
Olcsó, könnyen hozzáférhető és nagyon élethű robotok kellenének, hogy az összes szadistát, pedofilt féken tartsa.

2018.10.02. 22:55:19

"Nyilván lesznek, akikből ellenkező hatást vált ki és inkább felbátorítja őket, hogy a mélyen elnyomott erotikus lázálmaikat végre igaziból is eljátszhatják, de akkor azok valószínűleg nem csak bábukkal, hanem embertásaikkal is előbb-utóbb megtennék ugyanezt, ha megvan bennük a hajlam."
Ők lesznek többen.
Azt kéne inkább megvizsgálni, miért van valakiben késztetés arra, hogy megerőszakoljon, bántalmazzon valakit. Mert ez nem ösztön, hanem frusztráció, bosszú és személyiségtorzulás.

nniicckk 2018.10.02. 23:01:36

"Ahány örömlányt váltanak majd le ezek a szerkezetek, annyival kevesebb emberi sors megy tönkre. "

A feminacik fognak a leghangosabban tiltakozni ellene, mert hogy fognak tudni 20-40 evvel kesobb majd MITUzasbol megelni, a nok ? Mert ez szimpla uzlet, akinek nem jott be a kurvalkodas, vagy csak tobbet akar, az elkezd MITUzni par evvel kesobb.

dukeekud 2018.10.02. 23:15:28

"Támogatom a szexrobot-bordélyházakat!"

Egyetertek tamogatom, ez jelentosen megszabaditana a ferfiakat szexualis alapu uldoztetestol.
Bar lemernem fogadni, hogy mindenfele mondva csinalt okokbol majd megprobaljak megtiltani, hogy egy darab muanyaggal szexeljen valaki. Angliaban gyerek meretu muanyag babukat koboztak el, valami tobb szaz eve elavult eszement torvenyre hivatkozva.

gyalogbaka 2018.10.03. 06:32:14

A szexrobotok addig fejlődnek, amíg ki nem jön az első széria bioroid:
Klónozással létrehozott test, aminek a cukorfalat fejecskéjében agy helyett egy computer lapul, esetleg külső szerverkapacitásal megtámogatva, és indukciós áramellátással(dróthurok a ház körül, és egy másik a testében).
Kínáról beszélünk természetesen, ahol leszarják az alapkutatással járó etikai problémákat, és csak a piacképes végterméket fogjuk látni. Melyik hírességet szeretnéd, illetve hozott DNS-ből is dolgoznak.
Nincs többé rinya, nincs többé hiszti, válás, gyermektartás, hogy az aranyásó kirak a lakásodból.
A férfi és a nő közötti különbség kizárólag social construct.
A bioroid csak egy húscsomag. Nem főz, nem takarít, de ezeket egy mai felvilágosult átlagnő se csinálja, mert ez patriarchális elnyomás. Szóval így is úgyis én főzök, és én takarítok. Viszont akkor dugom meg amikor akarom, éjjel meleg és puha, nem rinyál ájfónért, és szül. Gyereket. És ebben a pillanatban megoldódott a nyugat demográfiai katasztrófája. Mint tudjuk a férfiak 80% -a átlag alatti, és ígyis úgyis egyedül döglök meg hacsak be nem vállalok egy bányarémet, vagy egy a faszkörhintáról kiöregedett ribancot, szóval a bioroid a jövő. A bioroiddal szemben egy átlagnő csupa hátrány. Túlárazott, zajos, és tele van káosszal, őrült problémákkal.

fénycsepp 2018.10.03. 06:32:31

Persze, sok férfi alma, hogy egy halom műanyagot dugjon meg :).

gyalogbaka 2018.10.03. 06:42:00

@fénycsepp: Erre írtam megoldást eggyel feletted.

2018.10.03. 07:23:49

1. Senkinek semmi köze ahhoz, ha a férfiak bármiféle tárggyal szeretnének szexuális kapcsolatot létesíteni. amennyiben az a saját tulajdona.
2. Minden egyéb egyetlen dolog miatt van, ami ellen megy a témában: a férfiak abban a pillanatban, amint megkapják egy tárgytól lehetőségként és megvásárolható opcióként a női test anatómiáját szinte 100%-ig, abban a pillanatban a gyökér és beteg nőre nem lesz szüksége, hanem tökéletesen szabad és boldog ember belőle, a punci felé lévő rabság illetve rabszolgaságnak annyi lenne.

A nők meg qrva nagy szarba lennének, mert kit érdekelne egy beteg sérült gyökér, hogy elviseljük a dugás miatt, amikor ott van a nyugis szexrobot.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.03. 08:23:12

Igazából teljesen mindegy, hogy támogatják-e vagy sem, senkinek nincs joga megmondani, hogy mit csináljanak, vagy mit ne csináljanak magán tulajdonnal.

Amúgy meg az efféle bordély háznak nem sok értelme van, inkább a kíváncsiság hajthatja, annak lesz értelme majd, ha jó minőségű és megfizethető áru robot lesz a piacon, de az még 10-30 év.

A teljes helyettesítésre még inkább 50-80 évet kell várni, ezeket a mai példányokat max csak csúfolni lehet robotnak ,a valóságban még meglehetősen kezdetlegesek.

prim 2018.10.03. 08:37:51

a szado-mazochizmus nem bűncselekmény...(önként és nem kényszerrel!!!) van egy elég népes szubkulturája, es a netnek köszönhetően elég könnyen elérhető a megfelelő platform...például smpixie.com

Treff Bubi 2018.10.03. 08:42:23

Ebben a bizniszben a személyes adatok védelme is kényes kérdés. Honnan tudjam, hogy a gumibaba, akit éppen dugok, nem rögzít-e közben? Ezek gyakorlatilag ember formájú számítógépek, amik ugyanúgy feljegyezhetik a szokásaidat (kedvelt pózok, hangrögzítéssel a kimondott szavaid, kamerával az általad viselt ruhák ékszerek, tetkók), és ugyanúgy felhaszálhatják - kereskedelmi célra, zsarolásra, tökmindegy.
Csak olyan robotkupiba szabad majd menni, ahol jól látható helyen nyilatkoznak a GDPR irányelvek betartásáról, ha meg magadnak veszel szexbabát, az első utad egy szervizhez vezessen, ahol kicsippelik:)

Brix 2018.10.03. 09:24:51

Szerintem nem. A szexrobotok megjelenèse, egy újabb mèrföldkő a fèrfi- nő kapcsolatok tönkremenetelènek útján. A fő problèma : a kapitalizmus, a vagyoni egyenlőtlensègek növekedèse, az emberek elidegenedèse, ezt kellene csökkenteni, ha előbbre akarunk lèpni! Most viszont rossz irányba haladunk....

2018.10.03. 09:41:45

Bár vetne már véget Isten ennek a világnak. Ez az emberiség úgy egy nacs csődkupac, ahogy van.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.03. 09:46:24

@Brix:
Hát a feminácik börtönbe helyezése lenne az első lépés, amivel ezt megtudnád oldani.
A második pedig a nők "jogainak" elvétele és a pozitív diszkriminációjuknak megszüntetése lenne.
De ezeket valamiért nem nagyon akarják meglépni, így biza javulás sem lesz ezen a téren...

Scott Tenorman Must Die 2018.10.03. 09:56:31

az a durva, h egy ilyen szexrobotnak is több esze van, mint a legtöbb mai libsinek

gyalogbaka 2018.10.03. 10:51:10

@2147. számú Bartók Béla Úttörőcsapat:
40 éves koromig 3 féle nőnek jöttem be eddig:
1 kövér nők. nem, nem az enyhén túlsúlyosakra gondolok. egy kis husi nem lenne gond.
2 partyribanc, benne a gyerekkel, de ezt elfelejtette nekem megemlíteni, mert hátha benyelem hogy az enyém.
3 a bolondlány a gyárban. kolleginák megpróbáltak volna összeboronálni vele.

az a gond hogy a férfiak átlag alatti 80% ába tartozok.
40 es gyárimelós,saját lakás, saját kocsi(nagykorú vw) nem elég.
nem vagyok kigyúrva, nincs félmillás fizetésem, BMW/audi, én már csak a femt említett kategóriából válogathatok.
ezzel csak az a hond, hogy nemsokára észre fognak venni a faszkörhintáról lepotyogó ribik, de ők meg azt fogják észrevenni, hogyha eddig nem kellettem nekik, akkor mostantól ők nem kellenek nekem. mihez kezdjek egy öregasszonnyal? 40-80ig hosszú idő lesz az nekik egyedül...

A pina ára budapesten 8-15 ezer forint/félóra. ezért én egy 18-24 éves széparcú vékon lányt kapok, aki kedves hozzám. robotot nem veszek, de ahogy az első bioroid kijön, akár hitelre is beszek egyet. végeztem a nőkkel.

gyalogbaka 2018.10.03. 10:57:30

@2147. számú Bartók Béla Úttörőcsapat:
linkelni nem lehet, 3x írtam meg a hszt mire engedte. youtube keteső:
redonkulas shinead oconnor feminism's last stop.

google kereso:
Men, you're ugly. -Women. 80 percent of men are below average in looks according to women, 58 percent "are brain damaged",

CleanYourRoom 2018.10.03. 11:07:03

@Berelhetoreklamfelulet: Amíg a választók 50%-a nő, nem is lehet - demokratikus úton legalábbis...

nookedli 2018.10.03. 11:12:45

@gyalogbaka: Gondolom a szexrobotok olcsóbbak lesznek, a fenntartás is olcsóbb és nem költ magára, mint azok a bizonyos lányok. Elgondolkodtató, hogy nyissak egy ilyen szexrobot bordélyt, szerintem hatalmas üzlet lesz. Mondjuk elég undorító szerintem.

gyalogbaka 2018.10.03. 11:29:29

@nookedli:
bioroid:
Klónozással létrehozott test, aminek a cukorfalat fejecskéjében agy helyett egy computer lapul, esetleg külső szerverkapacitásal megtámogatva, és indukciós áramellátással(dróthurok a ház körül, és egy másik a testében).
Kínáról beszélünk természetesen, ahol leszarják az alapkutatással járó etikai problémákat, és csak a piacképes végterméket fogjuk látni. Melyik hírességet szeretnéd, illetve hozott DNS-ből is dolgoznak.
Nincs többé rinya, nincs többé hiszti, válás, gyermektartás, hogy az aranyásó kirak a lakásodból.
A férfi és a nő közötti különbség kizárólag social construct.
A bioroid csak egy húscsomag. Nem főz, nem takarít, de ezeket egy mai felvilágosult átlagnő se csinálja, mert ez patriarchális elnyomás. Szóval így is úgyis én főzök, és én takarítok. Viszont akkor dugom meg amikor akarom, éjjel meleg és puha, nem rinyál ájfónért, és szül. Gyereket. És ebben a pillanatban megoldódott a nyugat demográfiai katasztrófája. Mint tudjuk a férfiak 80% -a átlag alatti, és ígyis úgyis egyedül döglök meg hacsak be nem vállalok egy bányarémet, vagy egy a faszkörhintáról kiöregedett ribancot, szóval a bioroid a jövő. A bioroiddal szemben egy átlagnő csupa hátrány. Túlárazott, zajos, és tele van káosszal, őrült problémákkal.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.03. 12:02:22

@gyalogbaka:
Mi az, hogy nem főz?
Egy robot azt csinál, amire be programozod, így főzés takarítás stb. sem lesz lehetetlen számára.

Más kérdés, hogy nem tűnik túl effektívnek egy viszonylag drága eszköz hétköznapi munkán történő elkoptatása, valamint higiénikusnak sem hangzik.

De igen, nem véletlen félnek tőle, mindenre képes lesz, amire az élő képes, jobban és olcsóbban, és ami a legfontosabb halkabban fog működni :D

Nazareus 2018.10.03. 12:11:06

@nookedli: Én is pont ezen gondolkozom... nyissunk együtt :)

gyalogbaka 2018.10.03. 12:14:44

@Berelhetoreklamfelulet: a biokomponensek vezérlésének leprogramozása nem lesz egyszerű. ahoz hogy a bioroid egyen, igyon, üljön és megtermékenyüljön mem kell túl sok számítási kapavitás, de hogy járjon, és beszéljen
... a beszédértés az relatíve egyszerű, de hogy érthetően megszólaljon, az még külső cpu-val se lesz könnyű. szerver rack a pincében, wifin kommunikál a fejecskéjében elhelyezett végrehajtó egységgel.

Treff Bubi 2018.10.03. 12:19:22

@gyalogbaka: de miért is kellene megszólalnia?:D

gyalogbaka 2018.10.03. 12:33:36

@Treff Bubi:szárnyas fejvadász 2.
dokkal kellemesebb ha egy választható, lehalkítható perszóna megjátssza hogy élvezi a társaságom. és a gyereknevelésben is nagy segítség, mert anyám öreg.
mikor éppen nem az oviban van a gyerek, akkor elindítom rajta a nanny programot a lover helyett, azt olvas mesét. angolul, mert a magyar lokalizáció nem hiszem hogy hamar lesz. (amyanyelvi szinten vágja majd az angolt, kétnyelvű gyetek rulez)vagy megeteti. a séta az fura lesz, mert szüksége lesz egy akkapakkra ami a ruhájába integrált tekercset hajtja a töltéshez.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.03. 13:00:58

@gyalogbaka: Ha csak "ül" azaz nem végez mozgást, akkor nincs semmiféle robot/droid stb. az csak egy darab műanyag, amibe nyilván bele lehet helyezni, de azt nem így hívják, csak a hülye firkászok csúfolják robotnak.

A robot ott kezdődik, hogy tud mozogni, onnan meg nem nagy lépés egyéb cselekvések elvégzése.

Amúgy meg a megtermékenyítéses példád elég dfq, mert egy ilyen dolgot megcsinálni működőre több nagyságrenddel nehezebb dolog, mint egy mosogató robotot megcsinálni.

Beszéd meg már akár most is megoldható, egy azaz egy db hangszóróra van szükséged....

Nazareus 2018.10.03. 13:05:09

@Berelhetoreklamfelulet: A mostaniak végeznek mozgást: tudják mozgatni a fejüket fel-le, jobbra-balra. Mozgatják szemüket, pislognak, mozog a szájuk (és persze beszélnek). A testük nem mozog. Akkor most robot vagy sem?

Nazareus 2018.10.03. 13:06:36

@Berelhetoreklamfelulet: Azért ezek után a test mozgatása már nem nagy kunszt (föleg, hogy vannak már lépegetö, ugró, stb. robotok):

gyalogbaka 2018.10.03. 13:07:04

@Berelhetoreklamfelulet:
nem figyelsz:
bioroid:
Klónozással létrehozott test, aminek a cukorfalat fejecskéjében agy helyett egy computer lapul, esetleg külső szerverkapacitásal megtámogatva, és indukciós áramellátással(dróthurok a ház körül, és egy másik a testében).
Melyik hírességet szeretnéd, illetve hozott DNS-ből is dolgoznak.
még nem létező, de kifejleszthető technikáról beszélek. valódi emberi szővet, úgy nővesztve hogy ne legyen agya, de a gerincvelő ránőjön egy interface-re.

m.t. 2018.10.03. 13:11:49

@gyalogbaka:
Ha kepes lennel megfizetni egy ilyen bioroidot, akkor mar most is sugardaddy lennel egy ekvivalens viselkedesu 10/10-es nonek.

steery 2018.10.03. 13:13:49

A vágy kiélése megszünteti a vágyat. Ha minden perverz, meg pedofil kedvére szórakozhatna szexrobotokkal, hamar elmenne a kedvük az emberekkel való szórakozástól, mert gyorsan rájönnének, hogy az nem olyan jó, ráadásul sok mellékhatással (börtönbüntetés) is jár. Ez egy jó dolog.
Ugyanakkor a normál, heteró emberek is jobban járnának a szexrobotokkal, mert ennek sincsenek káros mellékhatásai (nem kívánt terhesség, nemi baj, házasság, válás, anyagi csőd, stb.). Így végeredményben erősen csökkenne a népszaporulat és vissza lehetne szorítani a népességet globálisan, egy sokkal egészségesebb szintre, messze 1 milliárd fő alá. Miközben nem kéne senkinek megtartóztatnia magát. Ez ellen viszont a túlnépesedésben érdekelt csoportok hevesen tiltakoznak, mindenféle ostobasággal riogatva és manipulálva a népeket.
Bizony, bizony, mondom néktek: a szexrobot az emberiség egyik legjobb találmánya, közvetlenül a tűz, a kerék és a ragasztószalag után!

gyalogbaka 2018.10.03. 13:16:56

@m.t.: a kulcsszó a tömeggyártás, a megoldás kína.

m.t. 2018.10.03. 13:18:25

@icipicicsipa:
Persze a feminaci osszeeskuves miatt nem baszhatsz muanyag babut mi?

"a férfiak abban a pillanatban, amint megkapják egy tárgytól lehetőségként és megvásárolható opcióként a női test anatómiáját szinte 100%-ig, abban a pillanatban a gyökér és beteg nőre nem lesz szüksége"

Ez mar most rendelkezesre all kb barhol, ugy hivjak hogy prostitucio, es kb egyidos a civilizacioval. Aki nem akarja elviselni a nok tarsasagat az eddig is csak kurvazott. Akinek a kurvak dragak annak a robotok is azok lesznek.
Nem fog itt valtozni az egvilagon semmi. (Csak hala istennek az emberkereskedelem visszaszorul)

m.t. 2018.10.03. 13:27:11

@Nazareus:
Lepegetni meg ugorni pillanatnyilag a robottechnika legnagyobb kihivasa. Az hogy "vannak" inkabb ugy ertendo hogy fel percig laboratoriumi korulmenyek kozott neha be lehet mutatni egy video erejeig anelkul hogy a robot osszeszarna magat.
Es ez meg csak a funkcionalitasrol szol, ezutan jon hogy elethu is legyen (ami a szexualis vonzalom szempontjabol igen fontos, a testbeszed tobb mint a felet teszi ki az emberek kozti kommunikacionak).

Nazareus 2018.10.03. 13:29:07

@m.t.: Bár az alaptézisben egyetértek veled, a konklúzióddal nem. Lehet, hogy a robot sokkal drágább lesz, mint egy kurva, viszont csak kb. egyszer kell fizetni érte, akárhány használatért. Olyan mint a taxi vs. saját autó. Autót venni sokkal drágább, mint elmenni taxival a célodhoz - mégis rengeteg embernek van saját autója, mert megfizethetö.
Abban sem értek egyet, hogy nem fog változni semmi - nagyon is drasztikus változások jönnek, amelyek felforgatják életünket minden területen (jog, szociális együttélés, biztositás, stb.). Ezek máris elkezdtödtek az önvezetö autókkal és minél több tárgy lesz "robotizálva" annál nagyobb változások várhatóak.

Nazareus 2018.10.03. 13:31:40

@m.t.: Az élethüség - bár fontos - de mégiscsak másodlagos. Egy vibrátor sem élethü, mégis van jó nagy piaca. A felfújható babáknak is van. A müpunciknak is van. Minél élethübb lesz, annál nagyobb piaca lesz - feltéve ha az ár is csökken.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.03. 13:49:05

@steery:
Sose fog megtörténni.
Most se a fizetőképes kereslettel rendelkező fejlett társadalmak vannak elszaporodva, hanem a 3.világbeli senkik, akik szaporodnak mint a nyúl.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.03. 13:50:44

@Nazareus:
Hát az még elég mesze van a robottól.
SZenzációhajhászatnak lehet nevezni pl. mert konkrétan az :D

ö...mikó? 2018.10.03. 13:51:57

@Kispangit: Van egy rossz hírem, nincs isten. Legalábbis olyan semmiképp, amilyet a bibliában/koránban/tórában/stb.. említenek.

m.t. 2018.10.03. 13:58:06

@steery:
"Ez ellen viszont a túlnépesedésben érdekelt csoportok hevesen tiltakoznak, mindenféle ostobasággal riogatva és manipulálva a népeket."

Imadom az ilyen osszeeskuves-elmeleteket.
Ertem hogy mindenki magabol indul ki, de azert az emberek egy jelentos resze azert hazasodik mert egyutt akar elni egy novel, es azert nemz gyereket mert szeretne felnevelni nehanyat.
Szerintem is szuper dolog a szexrobot, csak elonyet latom, de ha nehany embernek nincs ra igenye akkor az talan belulrol fakad es nem erdekcsoportok propagandatevekenysegebol.

2018.10.03. 15:00:45

@m.t.:

Az, hogy szerinted a házasság jelen állapotában jó, hogy téged vagy bárki mást nem fog megcsalni, elhagyni a nő, az téves.

Te vagy bárki más csak éppen soron van a nőnél, aztán pá.

De ez egy másik része a dolognak, te a mangina, a fehér lovag fázisban vagy, mondhatni kisgyerek a témában, illúziókban, mesevilágban élsz.

m.t. 2018.10.03. 15:16:34

@icipicicsipa:
Hagyd a lekezelo stilust. Innen te tunsz frusztralt tizenevesnek aki nem kepes emberszamba venni a noket.
Itt nem rolam van szo meg az en velemenyemrol, hanem az emberiseg nagy reszerol, miutan te kezdtel el globalis trendekrol beszelni. Akar meg igazad is lehet, de azt nem hagyhatod figyelmen kivul hogy az emberiseg tulnyomo resze nem ugy gondolkodik mint te. Meg mindig az a norma hogy az emberek hazassagban elik le az eletuket.

2018.10.03. 15:52:35

@m.t.:
". Meg mindig az a norma hogy az emberek hazassagban elik le az eletuket."

Az meglehet.
Házasságban, ja.
Csak nem együtt és nem boldogan.
Illetve hazugságban.

Elválni meg csak azért nem válnak el, mert:
- ott a lakás
- ott a gyerek
- macera.
- stb-stb.

Házasság nem egyenlő boldog élet.

Visszakanyarodva.
A témában - párkapcsolat, házasság, a mai női nyugati jóléti társadalom női viselkedése illetve jogi helyzet a férfi számára válás esetén - kicsit többet kellene olvasnod, nem mantrázni azt, hogy minden milyen happy, mert "házasság".

Ontopikról is érdemesebb lenne kicsit tovább menned:
A dolog erről szól, nincs vita: ha a férfi számára egy olyan tárgy elérhető válik magántulajdonban, amely tökéletese kielégíti őt szexuálisan, akkor a nő felé nem fog erőforrásokat - a munkaerejét, az energiáját, pénzt - fordítani, megszűnik ez a "kiszolgáltatottság" a férfi számára és a "hatalom" a nők részéről.

Erről van szó, emiatt megy a fosás, hogy a férfi állat lesz, ha tárgyat dug és majd minden nőre így tekint, tárgynak fogja tekinteni a nőt.
Érdekes például ez az egy dolog, amit felhoznak - keresgélj a neten, ez (is ) így van - a nőknek évtizede van ezerféle vibrátor, mégsem jutott eszébe eddig senkinek, hogy a nők majd vibrátornak tekintik a férfiakat - tárgyaknak - szóval ne árulják ezen dolgokat.

Nazareus 2018.10.03. 15:58:07

@icipicicsipa:
Irod: "Házasság nem egyenlő boldog élet."
Miért, van olyan, hogy "valami" = "boldog élet" ? Szerintem nincs. Sokminden lehet az a valami, függ az egyéntöl. Van akinek ez a valami épp a házasság. Van akinek meg egy almafa.

"A dolog erről szól, nincs vita: ha a férfi számára egy olyan tárgy elérhető válik magántulajdonban, amely tökéletese kielégíti őt szexuálisan, akkor a nő felé nem fog erőforrásokat - a munkaerejét, az energiáját, pénzt - fordítani, "

Abban tévedsz, hogy a nöt csak és kizárólag mint a szexualitás megtestesitöjét tekinted a férfival való kapcsolatában. Holott számtalan más dolog is összekötheti (és jobb esetben össze is köti) öket, és a szex csak (bár fontos) dolog. Tehát hiába lesz egy olyan tárgy, ami tökéletesen kielégiti szexuálisan, attól még csak jobb lesz egy olyan növel, aki szexuálisan _is_ és más téren _is_ kielégiti a férfit. És kölcsönösen fogják egymásra (is) fordtinai az eröforrásaikat.

Nazareus 2018.10.03. 16:00:49

@Nazareus: Pff... nagyon nem megy a gépelés. Javitom az utolsó részt: "és a szex csak egy (bár fontos) dolog. Tehát hiába lesz egy olyan tárgy, ami tökéletesen kielégiti a férfit szexuálisan, attól mégiscsak jobb lesz egy olyan növel lenni-élni, aki szexuálisan _is_ és más téren _is_ kielégiti a férfit (és persze a nöt is). És kölcsönösen fogják egymásra (is) forditani az eröforrásaikat."

steery 2018.10.03. 17:50:28

@m.t.: Nem feltétlenül belső igény a szexrobot, sokkal inkább kényszerűség. Kínában és Indiában jelentős nőhiány van, mert a lánymagzatokat tömegesen gyilkolták meg az elmúlt évtizedekben. A szexrobot gyakorlatilag egy speciális fogamzásgátló eszköz, ami segít tehermentesíteni a nőket, elvonva róluk a férfiak figyelmét.
Az nem összeesküvéselmélet, hogy a vallások fanatikus képviselőinek nem fog tetszeni a szexrobotok elterjedése, mivel tartják magukat a "szaporodjatok, sokasodjatok, töltsétek be a Földet..." alapelvéhez. Ahogy a homoszexualitást is megpróbálják "kezelni", átnevelőtáborokban "szoktatva le" a buzikat a "betegségükről", úgy lesznek majd a szexrobotokkal való kapcsolatról leszoktató táboraik is. Érdemes megnézni a témában a Real humans című svéd SF sorozatot, illetve a felújítását, a Humans című angol SF sorozatot.

gyalogbaka 2018.10.03. 18:55:24

@steery:
Pont ezeket a problémákat küszöbölné ki a korábbi hozzászlásokban felvezetett bioroid.

erkölcsi hulla 2018.10.03. 19:05:04

@m.t.: Persze a feminaci osszeeskuves miatt nem baszhatsz muanyag babut mi?

-Nagyrèszt amiatt, igen, bár nem összeesküvès, mert kicsit sem titkolják a kvótákat ès a többi női előjogokat, ès törvènyi plusszjogokat.

erkölcsi hulla 2018.10.03. 19:09:52

@erkölcsi hulla: A robotok tökèletesre fejlődèsèvel a társadalomban megszűnne a nèpessèg felènek az egyik fő èrtèke, amièrt a fèrfiak kènytelenek annyit adni amennyit èppen a nőknek kèrni van kedük. A pina. Ès mivel a nők dolgozni nem igazán szeretnek, amit megèrtek, mert nekik opció a sírig tartó munka helyett a gyerek vállalás ès a kotai nyugdíj, ezèrt a nők többsège igen hamar a szegènysègbe süllyedne, ès az egyetlen feljutási lehetősègük az lesz, hogy többet is tudnak majd nyújtani a pinájuknál ès a szexel való zsarolásnál.

erkölcsi hulla 2018.10.03. 19:12:04

@erkölcsi hulla: így belegondolva, mègis tetszik ez a szexrobot dolog pedig az elejèn ellene voltam. Szemèly szerint kicsit morbidnak találom. De ki tudja milyenek lesznek 5 10 èv múlva, ha fözni is fognak tudni, biztos veszek majd egyet.

nniicckk 2018.10.03. 21:02:10

"Támogatom a szexrobot-bordélyházakat!"

Nem bordelyhazak kellenek, hanem megvasarolhato robotok. Persze kezdetben nagyon draga lesz, de ha evek alatt felfut a kereslet, meg fejlodik a technika, akkor kb egy auto araert megvasarolhato lesz. A lenyeg persze a minoseg, hogy mozgasra tapintasra nagyon megkozelitse az elo noket.

Treff Bubi 2018.10.03. 22:04:51

Én azért nem gondolom, hogy a szexrobot egyszeri kiadás lesz. Nyilván pótolni kell majd a jellegéből adódóan komoly igénynek kitett alkatrészeket, lesznek periódusidők ("olajcsere"), és ha a kereslet növekedésével megjelennek pl. az olcsó, utángyártott szeméremajkak is, attól még bőven viszi majd a pénzt. Szétgyalázott mesterséges bőrt lehet egy ideig sminkelni, de azért az ember csak a gyári kinézetre izgul fel.

nniicckk 2018.10.04. 01:51:30

@Treff Bubi: 25 ev mulva a SexRobotNo szervizes lesz a legmenobb foglalkozas.

m.t. 2018.10.04. 07:42:45

@maxval balcán bircaman:

Ki tudja, lehetnek olyan speciális igényei valakinek amit élő nők nem tudnak produkálni...

m.t. 2018.10.04. 07:45:32

@nniicckk:
A bordélyháznak egyébként az az értelme mint bármi más kölcsönző/bérlő szolgáltatásnak.
Hogy ne kelljen kifizetned a teljes árat mert nem használod annyiszor (bár a jelen témában ezt kétlem), vagy nem akarod minden alkalommal ugyanazt használni.

m.t. 2018.10.04. 07:55:24

@erkölcsi hulla:
Jaj mesélj kérlek hogy mennyire nehéz férfiként érvényesülnöd napjaink társadalmában, mennyire áldozat vagy.
Az hogy a te szemedben egy nő se több egy két lábon járó pinánál nem bizonyítja hogy tényleg így van, mindössze azt hogy te csak az ilyeneket vonzod be.

erkölcsi hulla 2018.10.04. 08:35:38

@m.t.: Tèvedsz, az áldozatszerep a feministák ès zsk fő fegyvere. Az nem áldozatszerep, hanem tèny, hogy női kvóták lèteznek, amik elveszik a tehetsègesebb fèrfiaktól a munkát, vagy hogy a nőknek több joguk van a fèrfiaknál, már az alkotmánytól elkezdve.

dukeekud 2018.10.04. 17:08:04

@m.t.: Egyaltalan nem tulzas, hogy a jelenlegi nyugati vilagban a ferfiak durvan elnyomottak kiszolgaltatottak. Egy ferfit barmikor kilehet csinalni, buntetlenul meglehet semmisiteni, allitolagos fel evszados vadak alapjan, amik akkor is nevetsegesek lennenek, ha tegnap tortentek volna, nem hogy 50 evvel kesobb. Csak ra mutatnak valakire az utcan es halott ember. A birosagok vilagszerte szelsosegesen elfogult nemi alapu iteleteket hoznak ferfiakkal szemben, ugyan azert a cselekmenyert a not felmentik a ferfit halalra itelik.

m.t. 2018.10.04. 18:45:25

@dukeekud:
Akkor ezt most megkontrázom. Ha férfi vagy akkor néhány extrém esettől eltekintve nem kell attól félned hogy kínok kínja közepette megbasznak akaratod ellenére. Ha nő vagy, akkor erre Magyarországon az életed során 20% esélyed van.
Ha megerőszakolsz egy nőt, akkor Magyarországon 90% eséllyel semmi bajod nem származik belőle. (Ez egy nagyon nagyon óvatos becslés, egyes kutatások 99%-ot állítanak.) Az áldozatot ellenben megbélyegzi a társadalom egy életre.

Én valahogy egyáltalán nem érzem annak a veszélyét hogy valaki rám mutat az utcán és halott vagyok mert nem nőnek születtem. Amit írtál az nekem szemezgetésnek meg hangulatkeltésnek tűnik.

dukeekud 2018.10.04. 20:57:32

@m.t.: Ez egy jo nagy marhasag. Senkit nem eroszakolnak meg, semmilyen eroszaktol nem kell felni, senkinek sem. Ez csak feminaci propaganda. Az ilyen esetek 99.9 % kitalacio, mert mindig csak 30-50 evvel kesobb jut eszebe az ""äldozatnak"", hogy megeroszakoltak. Raadasul meg a torveny is bunteti. Mig egy ferfi barmikor BUNTETLENUL levadaszhato, a ferfiak uldozeset, megalazasatt, bortonbe zarasat, egyaltalan nem szankcionaljak.
Szerinted az a RIBANCKURVA aki a ket sportolot megvadolta, mennyit fog bortonbe tolteni ? Hat biztos lehetsz bene, hogy semmenyit.
Ha ferfirol van szo, akkor fel evszazados eletmuveket lehet megsemmisiteni, barkit elso szora bortonbe lehet zaratni, nyilvanosan megalazni nevetseges hazugsagokkal, mert a ferfiak elete SEMMIT sem er a tarsadalom, es a torveny szerint.

m.t. 2018.10.05. 07:55:01

@dukeekud:
Egy kitalált valóságban élsz, nem létező összeesküvésre fogod a személyes problémáidat. Elég komoly frusztrációra vall hogy gyakorlatilag nem veszed emberszámba az emberiség felét. Személyes sérelmek szólnak belőled, vagy olvastál valami összeállítást szemezgetett eltorzított esetekről?
Ribanckurva egy 13 éves lány mi? Esetleg elbeszélgethetnél női ismerőseiddel hogy ők hogyan élik meg a saját helyzetüket.
Pont ezért van szükség a feminizmusra, mert elbagatellizáljátok és kifordítjátok a nők valós problémáit.

"a ferfiak elete SEMMIT sem er a tarsadalom, es a torveny szerint."
A törvény szerint mindenki élete egyformán értékes és védelem alatt áll. A társadalom meg mindenkit egyformán szeret bemocskolni, az emberek ilyenek. (Nőket is, gondolj a saját példádra ahol büntetlenül megalázod egy nemi erőszak potenciális áldozatát.)

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.05. 08:06:43

@m.t.:
Nem hiszem, hogy a tag Szaudi-Arábiáról vagy Iránról bezsélne, máshol meg büntetik a nemi erőszakot.,..

erkölcsi hulla 2018.10.05. 09:56:41

@m.t.: Minél többet olvasok tőled, annál jobban elszörnyedek a baromságaidon.

Szerinted, tényleg, komolyan minden 5. nőt magyarországon megfogtak, megvertek, felbaszták az asztalra, és akarata ellenére megbasztak? Komolyan ezt gondolod?

Akkor te az utcán is félsz, nehogy rád nézzen valamelyik gyilkos fehér ördög.
Szerezz magadnak egy békés niggert, azt tanácsolom.
Ha már a fehér magyarok ötöde erőszakoló, a jó kurva anyádat.

Ekkora idióta fempicsát ritkán látni, az ilyenek a rákos daganatok a társadalom testében. Remélem nem szaporodsz.

Tényeket mondunk neked te idióta picsa, és semmi válasz ellenben jössz a kitalált valósággal és összeesküvéssel.

Retkes troll.

erkölcsi hulla 2018.10.05. 10:29:42

@m.t.:
"A törvény szerint mindenki élete egyformán értékes és védelem alatt áll. "

"Magyarország külön intézkedésekkel védi a családokat, a gyermekeket, a nőket, az időseket és a fogyatékkal élőket."
"(4) Magyarország az időskori megélhetés biztosítását a társadalmi szolidaritáson alapuló egységes állami nyugdíjrendszer fenntartásával és önkéntesen létrehozott társadalmi intézmények működésének lehetővé tételével segíti elő. Törvény az állami nyugdíjra való jogosultság feltételeit a nők fokozott védelmének követelményére tekintettel is megállapíthatja."

Szóval már alkotmányi szinten mindenki egyenlő, csak a nők egyenlőbbek. Es ez az alaptörvény.

Ezután lehet pofázni hogy törvény szerint mindenki egyenlő, csak sajnos már innentől sem igaz.

Innentől lehet sorolni a korai nyugdíjba vonulást, nemi kvótákat, ingyenes felsőoktatást ha jön a purdé, a most belengetett szja mentességet, az isztambuli false-rape accusion legalize-törvényt. Lehetne sorolni napestig, de a magadfajta trolloknak teljesen mindegy.

Nem fogod megérteni mi az igazi egyenlőség, mert ha az lenne, hamar kiderülne, hogy neadjisten a nők nagy része nem akar dolgozni, viszont pénzt sokat vár az államtól, amit a férfiak finanszíroznak.

m.t. 2018.10.05. 18:22:39

@erkölcsi hulla: @Berelhetoreklamfelulet:
Csak akkor büntetik ha feljelentés történik, és rá tudják bizonyítani a vádlottra hogy ő volt, illetve hogy valóban erőszak történt.

A legtöbb esetben a feljelentés se történik meg, mert egyből elkezd hisztizni a társadalom és az áldozatot hibáztatni, mint ahogy az vízilabdás példa mutatja.
Amennyiben eljárás is indul, elég nehéz bizonyítani.

m.t. 2018.10.05. 18:51:32

@erkölcsi hulla:
Az elején leszögezném mert így talán jobban figyelsz a mondandómra, hogy én nem félek az utcán, mert férfi vagyok.
Engem nem fognak megerőszakolni. Mert férfiakat nem szoktak, meg mert fizikailag képes vagyok megvédeni magam. Büntetlenül levadászni meg megalázni sem fognak, ahogy dukeedud írta, mert az alaptalan faszság.

Nagyon merész logikai ugrásokkal kiforgattad amit írtam. Nem velem vitatkozol, hanem a fejedben létező lipsi sztereotípiával, amit gyűlölsz, és ezt vetíted ki az érveimre.

Szerintem egyáltalán nem elképzelhetetlen hogy minden ötödik nőt ér nemi erőszak az élete során. Minden #metoo-s kamu vagy nem kamu áldozatra jut 100 akik nem merték senkinek elmondani félve a társadalmi retorziótól. Kérdezd meg fiatal lányismerőseidet hogy voltak-e valaha olyan helyzetben hogy féltek hogy meg fogják őket erőszakolni.

"Szerezz magadnak egy békés niggert, azt tanácsolom.
Ha már a fehér magyarok ötöde erőszakoló, a jó kurva anyádat."
Egy néger nőt szívesen kerítenék magamnak, de felesleges a faji kérdést belekeverni, irreleváns, itt a nemek közti különbségekről van szó.
A nem-fehér magyarok között ugyanúgy vannak erőszaktevők, mint a fehér magyarok közt. És abból hogy a nők egyötöde áldozattá válik, nem következik hogy a férfiak egyötöde elkövető. Egy elkövetőnek általában több áldozata van.
De itt nem is a nemi erőszakkal való vádaskodásról van szó. Hanem arról, hogy nemi erőszak létezik, de vannak akik nem akarnak tudomást venni a jelenségről, bagatellizálnak, áldozathibáztatnak, és ez társadalmi szinten hozzájárul ahhoz, hogy az erőszaktevők büntetlenül maradjanak, az áldozatok meg tovább traumatizálódjanak.
Emiatt gondolom úgy, hogy minden kvóta ellenére a nők vannak elnyomva. Én személy szerint rosszabbul élném meg ha megbasznának, mint azt hogy nem vesznek fel valahova kvóta miatt vagy később megyek nyugdíjba. Ergo én vagyok a kevésbé elnyomott. Bár innen úgy látom ez vélemény kérdése.

bandiras2 2018.10.06. 18:23:55

"A nem-fehér magyarok között "
Miki egér istállóban született, tehát ő egy ló?
A magyar az közép ázsiai/kaukázusi mongol jellegű nép volt eredetileg.
Aztán keveredtünk az Avarokkal. aztán jött a tatárjárás, utánam meg a német/szláv telepesek, de mind fehér.
Jöttek a cigányok is, bár ne jöttek volna, de azok inkább párhuzamos társadalmat hoztak létre, bár nem ők voltak az egyetlenek...
Törökjárás után megint jöttek a német/szláv telepesek, akik nyelvükben, és nemzettudatukban magyarrá váltak lassan, bár mai napig emlékeznek sváb/szláv gyökereikre, mind színfehér.
A magyar ezer év alatt kifehéredett. Agy nem fehér soha a büdös életben nem lesz magyar.
Láttad a francia "nemzeti" válogatott szerepében tetszelgő afrkai úniót?
Azok soha nem lesznek franciák. Mi tesz valakit franciává? Az elmúlt 2000+ év. Gallok, római hódítás, Frank birodalom, francia birodalom, 30 éves háború, 100 éves háború, Napkirály, Napóleon, 2 világháború, DeGaul, és még millió apróság. Egy jöttment nigger nem lesz francia. A gyereke se lesz francia Az unokája se lesz francia.

erkölcsi hulla 2018.10.07. 11:19:27

@m.t.:
"Szerintem egyáltalán nem elképzelhetetlen hogy minden ötödik nőt ér nemi erőszak az élete során."
"Kérdezd meg fiatal lányismerőseidet hogy voltak-e valaha olyan helyzetben hogy féltek hogy meg fogják őket erőszakolni."

Akkor tisztázzuk: nemi erőszak, amikor is felbasznak az asztalra, megvernek, és megerőszakolnak. Az hogy éppen mikor érzed úgy, hogy nem vagy biztonságban, az NEM NEMI ERŐSZAK. És itt jön képbe az általam gyűlölt femináci gondolkodás, ami már olyan szintre vitte ezt hogy ha csűnyán nézel egy nőre, akkor az már erőszak.

"Akkor ezt most megkontrázom. Ha férfi vagy akkor néhány extrém esettől eltekintve nem kell attól félned hogy kínok kínja közepette megbasznak akaratod ellenére. Ha nő vagy, akkor erre Magyarországon az életed során 20% esélyed van."

Csak tudod, te PONTOSAN ezt jelented ki idéztelek fentebb."kínok kínja közepette megbasznak akaratod ellenére, ha nő vagy erre 20% az esélyed.

És innentől idegesítettél fel, tulajdonképpen a saját honfitársaid 20%-át nézed egy erőszakoló aljadéknak azzal, hogy TÉNYKÉNT kijelented, hogy magyarországon minden 5. nőt kínok kínja között akarata ellenére megerőszakolnak.
És magyar ember alatt nem a palesztin gyirosos wcben erőszakoló férgeket, nem a bestecigány félállat kanokat, és nem az ukrán segédmunkásokat értem.
"Egy elkövetőnek általában több áldozata van."
Persze, legyen több, de akkor is, azt a tetemes húsz százalék megerőszakolásához ugyanúgy tetemes erőszakoló kell, most a női népesség egy tetemes mennyiségéről beszélünk, ez több MILLIÓ nő.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.08. 08:30:25

@m.t.: Faszság amit írtál (megint)
Ez csak attól függ, milyen országról beszélünk, és elég sok helyen bemondásra hurcolnak meg embereket, főleg, hogy a média a nőket támogatja. Szerencsére mondjuk Magyarország még nem züllött le annyira.

Amúgy semmi nehézség nincs a bizonyításon. Ha tényleg volt ott valami, akkor azt egyértelműen rá lehet bizonyítani (dns), és az erőszaknak nyoma van.
Persze a "meggondoltam magam" típusú esetnél nem, de az pontosan a fake eset amiről beszélünk...

btw ha annyira autista, hogy még csak fel se jelenti, akkor megérdemli, tekints rá úgy mint természetes kiválasztódásra.

Berelhetoreklamfelulet 2018.10.08. 08:36:45

@Diorella Queen:
A logikád ott bukik meg, hogy egy ilyen robot nem lesz olcsó, szal előbb rendelkezned kéne tőkével...

Nem lesz olyan eset, hogy a robot megkeresni neked a pénzt. Ha lesz olyan robot, ami ennyire fejlett, nem te - random pleb - fog vele meggazdagodni, hanem a vállalatok, akik több milliárt dollárt beleölnek majd egész seregekbe, és kamatoztatják majd a tőkéjüket.

erkölcsi hulla 2018.10.08. 09:26:03

@Diorella Queen:
"Miért hiszik a férfiak azt, hogy csak ők várják ezeket az andoidokat és "

Úgy hívják, hogy vibrátor. Annyi a bajod hogy a vibrátor nem tart el. :)

Műpunci terén igen sokkal le van maradva a technika, míg egy vibrátor mindig kemény, ahogy te is mondtad.

erkölcsi hulla 2018.10.08. 09:50:56

@erkölcsi hulla: Hopp, írtad is, hogy azt szeretnéd, keresse meg helyetted a pézt :) Minden viccnek a fele igaz...

Sadist 2018.10.09. 16:29:24

@erkölcsi hulla: Nem troll, hanem szarhadék, pedofil, sorozatos erőszakoló. Csak miatta támogatnám a halálbüntetés visszaállítását arra az időre, amíg végrehajtják rajta.

2018.10.13. 20:10:03

Szexrobot témában beszéltek rádióban is. Ott is ütköztették a véleményeket pro és kontra.

Untermensch4 2018.12.12. 00:09:25

@erkölcsi hulla: "tulajdonképpen a saját honfitársaid 20%-át nézed egy erőszakoló aljadéknak azzal, hogy TÉNYKÉNT kijelented, hogy magyarországon minden 5. nőt kínok kínja között akarata ellenére megerőszakolnak."
"Egy elkövetőnek általában több áldozata van."
Persze, legyen több, de akkor is, azt a tetemes húsz százalék megerőszakolásához ugyanúgy tetemes erőszakoló kell, most a női népesség egy tetemes mennyiségéről beszélünk, ez több MILLIÓ nő.

Ez már tényleg az az eset amikor nem akarod érteni amit olvasol.

Magyarországi valószínűségként állította a 20%-ot. Tízmillió lakos fele nő akkor annak a 20%-a sztem egymillió...

Untermensch4 2018.12.12. 00:29:07

@bandiras2: "Egy jöttment nigger nem lesz francia. A gyereke se lesz francia Az unokája se lesz francia."
tiboru.blogrepublik.eu/2012/03/10/a-fekete-bercsenyi-huszar-tortenete/

"A magyar az közép ázsiai/kaukázusi mongol jellegű nép volt eredetileg."
Ez a genetika.
Akkoriban a magyarok elsöprő többsége nomadizáló nagyállattartó volt, kb a környékükön élőkhöz hasonló vallással.
Ez a kultúra.
Más volt a magyar nyelv kiejtése, szókincse és nyelvtana.
Ez meg a nyelv.

A három (genetika,kultúra,nyelv) közötti korreláció nem jelent szükségszerű ok-okozati vagy kötelező másmilyen kapcsolatot.

Elemenként:
Nem tudsz olyan genetikai elemet meghatározni amelynek a hiányában nem tud vki magyar lenni vagy amelynek a megléte esetén feltétlenül magyar.
A honvéd akinek az apja etióp de a bőrszíne egy antropológiailag közép-ázsiai megjelenésű másik honvédnél világosabb (tképp az átlagnál világosabb, a párhuzamos társadalom nélküli átlagnál...), az néger?

A kultúrában mi(k) az(ok) az elem(ek) amely(ek)nek a hiánya kizáró ok hogy vki magyar legyen vagy amely(ek) megléte esetén feltétlen magyar vki? Valláshoz és történelmi múlthoz való érzelmi kötődést hogyan vizsgálsz? Az "eredeti" magyaroknak az ő jelenükhöz viszonyított előző ezerpárszáz éves múltjára nem emlékszünk (csak mitológia szintjén), ők meg az ő idejükhöz képest jövendő de nekünk most elmúlt ezer évünkre nem tudhattak reflektálni.

Az élő nyelvek folyton változnak, egyes nyelvtannácik a jelenleg magyarul beszélők nagyobbik hányadát minősítik "nem magyarul" beszélőknek az olyan kijelentésekkel mint "magyarul ilyet nem mondunk"...

Mielőtt esetleg hirtelen felindulásból válaszolnál, a leírtak értelmezésével elkerülheted hogy hülyét csinálj magadból, gondold át. A "mindenki tudja" és "közismert" mint érv nem érv de ha ragaszkodsz a használatukhoz a kölcsönösség miatt én is fogok... Tehát ha kérhetném egzakt (objektíven tényszerű) módon próbáld meg. Előre is köszönöm.
süti beállítások módosítása